onsdag 28 september 2011

inge liv c:

hahha måste göra nåt ! så aa gör en sån här lista grej hahaha :)

BLANDAT
Vill du ändra ditt namn: nepp, stolt med de jag har! :D
Vad gjorde du under din förra födelsedag: typ öeh vette fan
Vilken tid vaknade du idag: 11:00
Vad gjorde du igår runt midnatt:messade (y)
Någonting som du längtar till: sommarlov ;P o helgeen :D <3
.En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Myyckee
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hahaha jaaa usch fyfan hatar en som heter jens!
Vad gör dig irriterad just nu:mig själv, för orkar inte röra på mig o fixa nå o äta...
Långt eller kort: långt såklart! :D
Vad gillar du gällande dig själv:öeeh inte mycke xd men mina ögon o min längd ;D

DIN FÖRSTA
Piercing: Öronen om de räknas som piercing annaars läppen ;P
Tatuering:har ingaa :( men vill fan ha :D
Bästa vän: mig själv, en person som jag alltid kan lita på ;D
Sport:öeeeh typ fotboll :$
Förälskelse:hiihi heeemligt ;D
 Måndags :D
RANDOM

Vad tycker du om kärlek?sjuukt underbart men kan vara sjuukt jobbigt också :/
När kramade du någon sist?igår :)
Saknar du någon speciell person? JAAA!!
Har du svårt för att bli kär?njaa sådär :) 
När kysste/hånglade du senaste med nån? Måndags :D 
Ångrar du det? nepp :)
När fick du senast en komplimang?igår ;)
 hahaha nee
HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: haha aa xd
Hånglat med fler än 50 pers: hahaha nee
Gjort något riktigt dumt? japp
något du verkligen ångrar? aa
ambulans? tror inte de :)
Blivit polisanmäld? tyyp xdd
Skämts över dina föräldrar? alltid
över dig själv? haha jaapp
Sagt jag älskar dig och menat det? Sååklaart :D
droger? haha nepp ;P
dricker du?nepp
Vilka kläder sover du i? trosor och en stor t-shirt ;)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?jopp
Vill du gifta dig? hahaa e redan de ;) ne men aa när jag blir äldre :D
Vill du ha barn? när jag blir äldre kanske ;)

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng?jaag ;D
Du fick ett SMS av: Becka :)
Såg dig gråta? vet inte xd
Fick dig att gråta? ....
Du delade en cigg med? Edna (A)
Du gick på bio med? Mathilda :)
Skällde på dig? Mamma

Du kysste? en underbar kille ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar