onsdag 28 september 2011

design!

dåå har jag fixat en ny design pallade inte me den andra, inte ändrat så mycke
men nåt iaf! :) 
blev ingen skola för mig idag, var skiiiit trött men men :) 
sitter hemma nu o bara chillar :) 
o vääntar på att min moster ska ringa för hon ska komma hit :) <3
måste rensa bland mina bilder på datan! ;o usch så jävla många o hemska osv...
o så blire fler bilder t bloggen :) 

hihi jaag på nån resturang med emma! :)

                                                            haha fiin fin bild på mig o Becka :)
                                                 Edna, jag o nån jävla kille xd me fina jätte snoppar! HAH :D
                                                 omg omg juste!!! vi träffa Oleg i går på bussen o vi fotade! haha :)                          han satt bakom oss först märkte vi inge o sen bah de e oleg!!! för vi satt redan där sen kom han o satte sig bakom oss shiit vi höll typ på o dö! men som sagt bild på mig o Oleg :D

                                                          hahahah jag o edna som sitter på en jävla katt typ
                                              Edna fotade mig när jag sov -.-'
                                              hihi fiiint jag o Becka :D
                                                Rebecka du e bäst på o fota asså! hahaa fotar mig o halva henne xd <3
bjuder på några random bilder som togs förra helgen typ ! :D

Meen nu skaa jag checkaaa om de finns nå gott o äta hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar